Müşteri Memnuniyeti

MetLife’ta müşteri memnuniyeti her şeyden önce gelir. Bu yüzden, MetLife’ın tüm unsurları müşterilerimiz için kurgulanmıştır,

MetLife’ın müşteri memnuniyeti politikası müşterilerinden gelen şikayet, öneri ve memnuniyetleri kurumsal gelişimin sürekliliği için bir fırsat olarak değerlendirmektedir.

MetLife;

  • Bireysel ve kurumsal tüm müşterilerine eşit ve adil hizmet sunar.
  • Müşterileri ile uzun vadeli ve eşit ilişkiler kurar.
  • Sadece mevcut müşterilerine değil, potansiyel müşterilerine de eşit şekilde davranır.
  • Müşterilerine finansal katma değer yaratır, müşterilerini her türlü finansal riske karşı güvence altına alırken hizmette fark yaratır.
  • Tüm ürün, süreç ve hizmetlerinde kaliteyi esas alır

 

    • Müşterilerinin her türlü talep ve şikayetlerini Şirket'in iletişimde olduğu tüm kanallardan hızlı ve kolay bir şekilde Şirket'e iletebilmelerine olanak sağlar; bu talep ve şikayetlerin müşteri haklarını temel alarak en hızlı şekilde çözüme ulaşmasını sağlar.
    • Müşterilerinden gelen talep ve şikayetlerin değerlendirilmesi ile müşterilere hizmet ve ürünlerin sunulmasında tüm müşterilere eşit uzaklıkta olmayı benimser ve çözüm/hizmet işleyişinin objektif olarak sunulmasını temin eder.
    • Gelen her şikayeti eşit ve adil bir şekilde değerlendirerek Şirket'in kurumsal gelişimine katma değer olarak kabul eder.
    • İlgili birimlerdeki uzmanları tarafından objektif bir şekilde incelenen şikayetlere müşteri menuniyeti yaratacak şekilde çözüm sunar.
    • Şikayetleri ele alma süreci için politika ve hedefler oluşturulurken yasal ve mevzuata dayalı şartlar ve müşteri ile yapılan sözleşme şartlarına uyar.
    • Şikayet Yönetim Süreci ile düzenli olarak müşteriye sunulan tüm ürün, hizmet ve süreçleri düzenli olarak gözden geçirip müşteri şikayetlerinde proaktif davranarak, şikayetin oluşmadan önlenmesini sağlamak için çalışır.
    • Şirket'in iş ortakları ve çalışanları ile şikayetleri düzenli olarak paylaşarak, şirket içinde ve dışında şikayetler ile ilgili farkındalığı artırarak kurumsal gelişimin sürekliliğini temin eder.
    • Müşterilerine en kaliteli servisi en hızlı şekilde ulaştırabilmek için teknolojinin sağladığı tüm olanakları kullanarak sistem ve altyapılarını günceller ve geliştirir.

Bize aşağıdaki numaradan ulaşabilirsiniz.

0850 222 0 638 0850 222 0 638 (MET)

Hafta içi 08:30 - 17:30 arası

E-posta: 

musterihizmetleri@metlife.com.tr

Faks: 
0 216 538 94 94