facebook-pixel
Gezinmeyi Atla

Dünyada ve Türkiye’de MetLife

MetLife, güçlü sermayesi, zengin bireysel ve kurumsal müşteri portföyü ile dünyanın en büyük sigorta şirketlerinden biridir

Dünyada MetLife

MetLife, 150 yılı aşkın tecrübesiyle tüm dünyada 40’tan fazla ülkede, sigorta ve finansal hizmetler sunan öncü bir şirkettir.

MetLife, Inc. (NYSE: MET), kendisine bağlı ortaklıkları ve iştirakleri (“MetLife”) aracılığıyla bireysel ve kurumsal müşterilerinin daha güvenli bir gelecek inşa etmelerine yardımcı olmak için sigorta ürünleri, yıllık gelir sigortaları, çalışan yan hakları ve varlık yönetimi alanlarında hizmet veren, dünyanın önde gelen finansal hizmet şirketlerinden biridir. 1868’de kurulan ve dünya çapında 40’tan fazla pazarda faaliyet gösteren MetLife; Amerika Birleşik Devletleri, Japonya, Latin Amerika, Asya, Avrupa ve Ortadoğu’da pazar lideri konumundadır. Ayrıntılı bilgi için www.metlife.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

Türkiye’de MetLife

DenizBank şubelerinin yanı sıra Türkiye’nin dört bir yanındaki acenteleriyle müşteri ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda ürün ve hizmet deneyimi sunan MetLife Türkiye, kurumsal satış ve telesatış alanlarında da pazarda öncü konumdadır.

MetLife, 1988 yılında kurulan American Life Hayat Sigorta (MetLife Alico) ile 2011 yılında satın aldığı Deniz Emeklilik ve Hayat’ın güçlerini 2012 yılında birleştirerek Türkiye pazarına güçlü bir giriş yapmıştır. MetLife’ın uluslararası kabul görmüş yüksek kalite standartları ışığında hayat sigortası, ferdi kaza sigortası ve bireysel emeklilik branşlarında 2 milyonu aşkın müşterisiyle sektörün öncü oyuncaları arasında yer almakta olup ferdi kaza branşında ise sektörde lider konumdadır.

Neden MetLife?

  • MetLife’ın 150 yılı aşkın köklü uzmanlık ve uluslararası deneyimi
  • Müşteri ihtiyaç ve beklentileri ışığında yenilikçi ürün ve hizmetler
  • Müşteri ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik kişiye özel çözümler
  • İnovasyon odaklı yatırımlarla dijital ve mobil alanlarda hızlı ve kaliteli hizmet altyapısı
  • Dinamik ve yetkin insan kaynağı
  • Koşulsuz müşteri memnuniyetine odaklanan şikâyet yönetimi yaklaşımı
  • Aynı anda farklı müşteri kategorilerine erişimi mümkün kılan etkin satış-pazarlama kanalları