Merhaba;
MetLife ailemize hoşgeldiniz,
Poliçeniz, poliçenizin tanzim edilmesinden sonra öncelikle cep telefonunuza SMS olarak ve sigortanızın tüm detaylarını içeren özel şartlar ise kayıtlı e-mail ya da adresinize gönderilecektir.
Dilerseniz poliçeniz ile ilgili bilgilendirme metni, davranış kuralları ve gizlilik politikalarını Denizbank ve MetLife’ın kurumsal internet sitesinden temin edebilir ya da MetLife Cepte mobil uygulama üzerinden ulaşabilirsiniz.
Tazminat talepleriniz, her türlü soru, öneri ve şikâyetleriniz, poliçe iptal talepleriniz ya da prim kesintisiz 30 günlük cayma hakkınızı kullanmak için 0850 222 0 638 numaralı MetLife İletişim Merkezine ulaşabilirsiniz.
Herhangi bir uyuşmazlık durumunda Tüketici Hakem Heyetine veya Sigorta Tahkim Komisyonuna ya da dava açmadan önce arabulucuya başvurulması şartı ile tüketici mahkemesine başvurabilirsiniz.
Verileriniz başvurunuzun değerlendirilmesi, teminatlarınızın belirlenmesi ve poliçenizin düzenlenebilmesi amacıyla veri sorumlusu sıfatıyla tarafımızca işlenmektedir. Kişisel verilerinizin işlenmesi hakkında detaylı aydınlatma metnine www.metlife.com.tr üzerinden ulaşabilirsiniz.
Size yapılacak özel indirim, kampanya ve benzeri bildirimler ile ilgili ticari iletişim tercihlerinizi değiştirmek için 0850 222 0 638 MetLife Müşteri Hizmetlerinden talebinizi iletebilirsiniz.
MetLife MERSİS numarası: 0854 0069 0290 0025’dir.