Skip Navigation

Dünyada ve Türkiye’de MetLife

MetLife, güçlü sermayesi, zengin bireysel ve kurumsal müşteri portföyü ile dünyanın en büyük sigorta şirketlerinden biridir.

Dünyada MetLife

MetLife, yaklaşık 150 yıllık tecrübesiyle tüm dünyada 40’tan fazla ülkede, sigorta ve finansal hizmetler sunan öncü bir şirkettir.

MetLife, Inc (NYSE: MET), kendisine bağlı ortaklıkları ve iştirakleri ("MetLife") aracılığıyla, bireysel ve kurumsal müşterilerinin değişen dünyalarına yön vermelerine yardım etmek üzere sigorta, yıllık gelir sigortaları, çalışan yan hakları ve varlık yönetimi alanlarında hizmet veren, dünyanın önde gelen finansal hizmet şirketlerinden biridir. 1868 yılında kurulmuş olan ve 40'tan fazla ülkede faaliyet gösteren MetLife; Amerika Birleşik Devletleri, Japonya, Latin Amerika, Asya, Avrupa ve Ortadoğu'da pazar lideri konumundadır

Türkiye’de MetLife

DenizBank şubelerinin yanı sıra Türkiye’nin dört bir yanındaki acenteleriyle müşteri ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda ürün ve hizmet deneyimi sunan MetLife Türkiye, kurumsal satış ve tele-satış alanlarında da pazarda öncü konumdadır.

MetLife, 1988 yılında kurulan American Life Hayat Sigorta (MetLife Alico) ile 2011 yılında satın aldığı Deniz Emeklilik ve Hayat’ın güçlerini 2012 yılında birleştirerek Türkiye pazarına güçlü bir giriş yapmıştır. MetLife’ın  uluslararası kabul görmüş yüksek kalite standartları ışığında hayat sigortası, ferdi kaza sigortası ve bireysel emeklilik branşlarında sektörün öncü oyuncaları arasında yer almakta olup ferdi kaza branşında ise sektörde lider konumdadır.

2017 yıl sonu itibarıyla bir önceki yıla kıyasla %28 artışla toplam varlıklarını 3.021 milyon TL’ye yükselterek 196 milyon TL net kâr açıklayan MetLife Emeklilik ve Hayat, bir önceki yıla kıyasla %58 artışla 756 milyon TL prim üretimi gerçekleştirmiştir.

Neden MetLife?

  • MetLife’ın 150 yıllık köklü uzmanlık ve uluslararası deneyimi
  • Müşteri ihtiyaç ve beklentileri ışığında yenilikçi ürün ve hizmetler
  • Müşteri ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik kişiye özel çözümler
  • İnovasyon odaklı yatırımlarla dijital ve mobil alanlarda hızlı ve kaliteli hizmet altyapısı
  • Dinamik ve yetkin insan kaynağı
  • Koşulsuz müşteri memnuniyetine odaklanan şikâyet yönetimi yaklaşımı
  • Aynı anda farklı müşteri kategorilerine erişimi mümkün kılan etkin satış-pazarlama kanalları